Leje, Hvordan?

Her kan du se arbejdsflowt når du bestille på hjemmesiden 

Produkter

Vi har på siden lagt vores forskellige udlejningsprodukter op i de forskellige kategorier

Vi har 2 typer produkter 

 

Leje Salg 

Udlejningsvare kan du tilføje din kurv/bestillingliste

 

Ved tilføjelse skal du vælge "lejeperiode" 

Har vælge du hvorlang til du skal bruge udstyret. Altså dit arrangenmentsvarihed. Se bort fra transporttid. Det tilføjer vi

 

Dato for arrangenemtet tilføjes

ved indtast af navn, adresse m.m

 

Alle udlejningsvare på samme ordre, skal have samme periode

 

 

Salgsvarer kan være tilbehør til udlejningsvarer f.eks. slushice koncentart 

 

De fleste af disse produkter kan du returnere efter endt leje, så du kan trygt bestille, så du er sikker på der er nok

 

Vare som er undtaget, vil være seperat oplyst under produktet 

 

Du kan også købe tilbehør ude at leje udstyr.

Det sendes med pakkepost.

 

 

Levering 

Vi har forskellige leveringsformer som du kan vælge i mellem 

Lev/afh af Kelds udlejning

Pakkepost ud/hjem

Pakkepost ud

Selvafhentning

Vi levere med egene biler dagligt i en stor del af midtjylland 

 

Vi kan tilbyde levering i intervaller på 3 timer, sådan der kan lægges en køreplan med flest mulige levering og afhentninger

 

 

Små udlejlejningsartikler 

f.eks. Stødbånd, Promillerbriller

Duge

Kan sendes i en pakke.

 

En pakke må veje 20 kg incl. emballage 

 

Der medfølger en returlabel

Skal du kun bruge

tilbehør /salgsvarer

Sendes de med pakkepost

 

Privat modtager

Leveres i en pakkeshop, som du selv vælger

 

Erhvers modtager (Adresse med CVR nummer)

Kan leveres på adressen 

Mange af vor produkter kan hente på vores lager i Skive

 

Maskiner må ikke flyttes i trailer

 

Stole skal transporteres stående i lukket bil/trailer

 

Er du i tvivl kan du altid kontakte os for mere info.

Leveringspriser kan du finder under menuen "levering" eller klikke HER

Afbestilling

Skal du have nedjusteret i antallet af udlejningsvarer skal dette ske senest 14 dage før leveringsdatoen.

 

Fejl på udstyr

Går udstyr i stykker er det desvære altid når det er ude. Vi gør hvad vi kan for at undgå nedbrud, vi tester ved hjemkomst  og har løbende vedligehold.

Skulle du mod forventning opleve fejl skal du STRAKS ved konstatering kontakte os. Det sker på vores døgnbemandet vagttelefon (71 99 37 90). Nummeret modtager ikke SMS. 

De fleste fejl er brugerfejl og kan løses over telefonen. Har du leavet en fejl er det vigtig du oplyser hvad som fortaget. Fortæller man sandheden i stedet for at prøve at dække over det, er det betydelig nemmeret for suppporten, at spore og afhjælpe fejlen.

 

Betaling og faktura

Har du spørgsmål vedr. betaling eller faktura - så kontakt Susanne på bogholderi@kelds-polser.dk